
Publicul va putea decide care dintre cele doua reclame pentru colectia de lenjerie intima creata de fostul fotbalist englez David Beckham pentru brandul H&M va fi proiectata in timpul finalei campionatului de fotbal american – Super Bowl -, din 2 februarie.
Fanilor fostului fotbalist englez li s-a oferit oportunitatea de a decide care dintre cele doua reclame pentru colectia de lenjerie intima H&M in care apare David Beckham ar trebui sa fie difuzata in pauzele comerciale din timpul finalei campionatului de fotbal american, informeaza contactmusic.com.
Ambele reclame, pentru colectia de primavara 2014 a H&M, dar si pentru noul sau brand Mini-Me pentru copii, il arata pe David Beckham in timp ce urca pe acoperisul unei cladiri din Londra dupa o sedinta foto, dar nu se cunosc inca diferentele dintre cele doua versiuni.
Fostul fotbalist a precizat: „A fost foarte captivant sa lucrez cu unul dintre regizori mei preferati, Nicolas Winding Refn, la noua mea campanie pentru H&M. Nicolas m-a provocat pentru a crea un film de actiune, care prezinta extraordinar de bine noile creatii vestimentare pentru acest sezon”.
Incepand din 27 ianuarie, fanii lui David Beckham pot vota versiunea favorita a reclamei pe site-ul www.hm.com.
Trupa rock americana Red Hot Chili Peppers va canta alaturi de Bruno Mars in show-ul programat in pauza finalei din acest an a Ligii Nationale de Fotbal american – Super Bowl – care va avea loc pe 2 februarie, in orasul New Jersey.
Posibilitatea de a canta in pauza Super Bowl este considerata o sansa imensa pentru artistii invitati, datorita uriasei popularitati de care se bucura acest meci de fotbal in randul spectatorilor americani. In 2009, peste 153 de milioane de telespectatori din Statele Unite ale Americii au vizionat recitalul sustinut de trupa britanica The Who in pauza galei Super Bowl. Nume sonore precum U2, Prince si The Rolling Stones au concertat cu ocazia acestui eveniment in ultimii ani.
La gala Super Bowl 2013, desfasurata in luna februarie, la New Orleans, Beyonce a cantat in fata a 73.000 de spectatori, show-ul fiind urmarit la televizor de peste 100 de milioane de americani.